Shitja është një nga funksionet kryesore të çdo biznesi, dhe start-ups nuk janë të ndryshe. Aftësitë e shitjes janë thelbësore për pronarët e bizneseve të reja për të financuar idetë e tyre të biznesit, për të gjeneruar të ardhura duke shitur prodhimet dhe shërbimet, mbuluar kostot e biznesit dhe të krijojnë fitime.

Por nga pikëpamja e zhvillimit të aftësive, mbetet ende një pyetje nëse sipërmarrësit e rinj po fitojnë aftësitë kryesore të shitjes që kanë nevojë nga kurset e biznesit në Mbretërinë e Bashkuar.

Tek Young Enterprise Scotland,  që ofron mundësi sipërmarrëse për të rinjtë në Skoci, kemi bërë kërkime për t'iu përgjigjur kësaj pyetje.

Ku janë kurset e fokusuara në shitje?

Ajo që menjëherë kapi vëmendjen tonë gjatë këtij hulumtimi ishte mungesa e vërtetë e shitjeve praktike, tregtisë dhe mundësive të mësimit të zhvillimit të biznesit në të gjithë sektorin e arsimit pasuniversitar. Ndërkohë që shumë shkathtësi thelbësore sipërmarrëse janë të mbuluara në kurset e biznesit në Mbretërinë e Bashkuar (përfshirë planifikimin e biznesit, gjenerimin e idesë, strategjinë dhe marketingun) kemi gjetur vetëm një referencë për ""shitjet"" gjatë hulumtimeve në internet në kurset e biznesit në Skoci.

Ndërsa shohim dëshmi të disa programeve të sipërmarrjes që fokusohen në aftësitë dhe mundësitë për studentët që të angazhohen në investime të ndryshme, ka pak dëshmi të këtyre kurseve që ofrojnë mundësi për tregti dhe shitje praktike. Duket se ka një tendencë në rritje për pronarët e bizneseve të reja të përfshira në programet e ndërmarrjeve që të mbështeten në mbështetjen fillestare në formën e granteve, konkurseve dhe investimeve, në krahasim me shitjen e produkteve dhe shërbimeve.

Kjo sigurisht është simptomë e një ekosistemi ndërmarrës që thekson inkurajimin pozitiv, investimet dhe udhëzimet nga mentorët, por që i kushton pak rëndësi shitjes ndaj klientëve. Përmes punës sonë në Young Enterprise Scotland, ne kemi parë mundësi tregtare aktuale për pronarët e rinj të biznesit që refuzohen në favor të ri-strukturimit dhe ri-aplikimit për financim të grantit për të rifinancuar biznesin e tyre.

E gjithë kjo duket se tregon për realitetin se ne jemi duke trajnuar studentët tanë të sipërmarrjes për të qenë të suksesshëm në futjen e ideve të tyre të biznesit, por jo në shitjen ndaj konsumatorëve.

Sa të rëndësishme janë shitjet në ekonomi?

Dëshmitë historike sugjerojnë se Mbretëria e Bashkuar si një e tërë gjeneron mesatarisht start-ups të qëndrueshme në krahasim me ekonomitë e tjera të OECD. Rritja ekonomike gjatë dhjetë viteve të fundit ka qenë e ngadaltë dhe ndërkohë që ka shenja pozitive të rimëkëmbjes, parashikimet sugjerojnë se ekonomia jonë do të duhet të mbështetet në fillimet dhe ndërmarrjet e vogla dhe të mesme në vitet në vijim. Dhe kjo do të thotë zhvillimin e sipërmarrësve që mund të shesin.

Dr Ben Spigel, nga Shkolla e Biznesit në Universitetin e Edinburgut, flet për mënyrën se si duke mos u përqëndruar në rëndësinë e zhvillimit të aftësive të shitjes tek pronarët e bizneseve në rritje, ne mund të mbërthejmë potencialin sipërmarrës të Skocisë. Një raport i kohëve të fundit nga Instituti për Kërkime të Politikave Publike, nxjerr në pah shitjet si një nga mangësitë e aftësive kryesore midis të diplomuarve në Mbretërinë e Bashkuar (Scotland Skills 2030, 2017).

Mund të shesim kur ekonomia nuk është në rritje?

Tek Young Enterprise Scotland,  ne diskutojmë se duke përmirësuar shitjet praktike dhe aftësitë e zhvillimit të biznesit, që sipërmarrjet fillestare, bizneset e vogla dhe të mesme, ne mundemi. Nëse këto aftësi përdoren për të filluar një biznes, për t'u bashkuar me një start-up ose për të luajtur një pjesë në një korporatë të madhe, aftësitë mund të aplikohen në të gjitha fazat e karrierës së profesionistëve.

Kurset dhe programet e sipërmarrjeve duhet të kërkojnë të zhvillojnë qasje autentike të mësimdhënies dhe të mësuarit që ekspozojnë pronarët e bizneseve të reja në mundësitë reale tregtare B2B ose B2C. Kjo mund të jetë nëpërmjet angazhimit me bizneset ekzistuese Të vogla, ose përmes fillimit të tyre.

Nëse rritja ekonomike mund të arrihet përmes shitjes së më shumë produkteve dhe shërbimeve, mund të arrihet më shpejt dhe në mënyrë efektive duke krijuar më shumë pronarë të një biznesi të ri, të diplomuarve dhe programeve alumni.

Linke të jashtme