Burton dhe South Derbyshire College kanë qenë duke eksploruar se si të bëjnë proçesin e vëzhgimit më efektiv.

Për të arritur këtë, Burton dhe South Derbyshire College kanë qenë duke hetuar ndikimin e stërvitjes dhe mentorimit si model i zhvillimit të stafit. Në partneritet me katër kolegje të tjera dhe një rrjet të ofruesve të trajnimit rajonal në Mbretërinë e Bashkuar, kolegji kreu një seri studimesh për të gjetur se si stërvitja dhe mentorimi mund të mbështeste stafin që nuk i përmbushin pritjet e kolegjit, si dhe mësuesit e shquar, Për t'u trajnuar si trajnerë për të përmirësuar mësimdhënien e tyre.

Kolegji zbuloi se proçesi i ri i zhvillimit dhe mbështetja e ofruar përmes stërvitjes dhe mentorimit ndikojnë pozitivisht në performancën e stafit dhe lumturinë e stafit me rolin e tyre.

Një tutor për Foundation Degree në Valle u bë pasion për stërvitje dhe zgjodhi të përfshihej në një program pesë javor. Tutori mori dy sesione intensive trajnimi së bashku me periudhat e reflektimit dhe të kërkimit. Proçesi inkurajoi tutorin që të ndjehet përgjegjës për cilësinë e mësimdhënies së tyre dhe për zhvillimin e tyre personal: "Ndryshimet erdhën nga unë. Kjo ishte një epifani! Nuk më është dhënë një listë e detyrave që "duhet të bëj" për të përmbushur një objektiv të kolegjit. Përkundrazi, ndihesha e fuqizuar që të më investonte disa kohë!".

Megjithatë, ndryshe nga Kolegji Chichester, i cili gjeti se funksionoi mirë për vëzhguesit për të dhënë reagime dhe trajnim pas vëzhgimeve të tyre, mësuesit në Burton dhe South Derbyshire College mendonin se kishte një konflikt mes këtyre roleve. Ata zbuluan se vëzhguesi mund të luftojë me këtë proçes, duke e pasur të vështirë të shkëputet me një proçes të vjetër kulturor dhe pastaj të fillojë një zhvillim të ri. Një mësues tha: "Unë mendoj se ndryshimi nga vëzhguesi në rezultate do të ishte në rregull dhe ndryshimi nga reagimet ndaj trajnerit do të ishte mirë, por nga vëzhguesi në trajner është i çuditshëm për të përjetuar".

Çfarë mendoni ju? A do të keni lehtësi të lëvizni nga roli i vëzhguesit në trajner? A janë këto role pjesë të të njëjtit proçes apo duhet të jenë të dallueshme? Na tregoni se çfarë mendoni duke dërguar email tek VEE@britishcouncil.org.