Mëso terma teknikë të përdorura në këtë botim.

Kërkimi

Praktikantët udhëhoqën kërkimet në kontekstin e arsimit. Kjo është një formë e zhvillimit të vazhdueshëm profesional i bazuar rreth pyetjeve. Hulumtimi i parë përfshin mësuesit që identifikojnë një element të praktikës së tyre, apo çfarë nxënësit mësojnë, në mënyrë që ata të përmirësohen. Kjo vazhdon me sqarimin e teorive pedagogjike që e mbështesin atë, të cilat përdoren për të formuluar pyetje hulumtuese. Mësuesi më pas i përgjigjet këtyre pyetjeve kërkimore duke mbledhur dhe analizuar të dhënat që tregojnë ndikimin e një qasje të veçantë (për shembull, të dhënat mbi performancën e studentëve të tyre). Përgjigjet pastaj informojnë praktikën e tyre profesionale, dhe mund të ndahet me të tjerët.

Trajnimi

Një marrëdhënie një-me-një midis një trajneri dhe një studenti, përmirësimi i performancës profesionale të studentit. Të dhënat nga trajneri duhet të jenë të përgjegjshme për aftësinë dhe progresin e studentëve. Fokusi është në pajisjen e studentëve për të marrë vendimet e tyre dhe të zhvillojnë aftësinë e tyre për të bërë gjykime në bazë të standardeve të tyre profesionale.

Komuniteti i të mësuarit

Një grup trajnuesish me qëllime të përbashkëta të të mësuarit që komunikojnë rregullisht në lidhje me të mësuarit e tyre dhe të mbështesin objektivat e të mësuarit të njëri-tjetrit.

Zhvillimi i vazhdueshëm profesional (CPD)

Aktivitetet e të mësuarit dhe trajnimit që profesionistët përdorin për të përmirësuar vazhdimisht punën e tyre dhe të mbeten të përditësuar. Mësues dhe trajnues profesional mund të duan të përmirësojnë dhe rinovojnë të kuptuarit e praktikave të mira të mësimdhënies dhe industrisë së tyre apo njohurive profesionale.

Zhvillimi i praktikave të përbashkëta  (JPD)

Një formë e zhvillimit të vazhdueshëm profesional, ku në vend të njohurive apo praktikave të transferuara nga një ekspert për një student, dy ose më shumë mësues apo kolegje bashkëpunojnë për të mësuar nga njëri-tjetri dhe të përfitojnë reciprokisht. Ky bashkëpunim është fokusuar në bashkëveprimin për të zhvilluar një qasje të re.

Vëzhgimi

Një marrëdhënie një-me-një midis një këshilltari me përvojë dhe një me më pak përvojë. Roli i vëzhguesit është për të mbështetur dhe fuqizuar me këshilla dhe udhëzime rreth zhvillimit të tyre profesional, mirëqenien dhe integrimin në kulturën e institucionit dhe profesionit.

Përqasjet pedagogjike

Përqasjet e ndryshme për mësim, ndihmohen nga teori të ndryshme rreth njohjes njerëzore, zhvillimin, sjelljen dhe blerjen, dhe për t'u përshtatur për nevojat e studentëve dhe preferencat e mësuesit.

Pedagogjia

Teoria dhe praktika e mësimdhënies. Në mënyrë të veçantë, pedagogjia i referohet teorisë dhe praktikave ndaj mësimdhënies së fëmijëve. Andragogjia është teoria dhe praktika e mësimdhënies ndaj të rriturve.

Nëse ky ishte një artikull me vlerë, ju lutem na shkruani tek VEE@britishcouncil.org