Angazhimi i nxënësve gjatë formimit të kurrikulave të arsimit, vlerësimeve dhe politikave të shkollave apo kolegjeve mund të përmirësojë mjedisin arsimor.

Por çfarë duhet të jenë të vetëdijshëm ekipet e udhëheqjes, mësuesit dhe stafi kur angazhohen me zërin e nxënësve? Ne kemi përpiluar një listë të këshillave tona më të mira për të ndihmuar.

Përfshirja e dialogut

  • Krijimi i hapësirave për diskutim është thelbësor. Pavarësisht nëse organizojnë grupet e fokusit, debatet apo panelet e pyetjeve, qëllimi është të përcaktojë kohën dhe hapësirën për të nxitur një dialog kuptimplotë ndërmjet stafit dhe studentëve.
  • Sa më shumë shkëmbim të ketë, aq më të larta janë gjasat për arritjen e ndikimit të dobishëm të nxënësve.
  • Diskutimi i hapur ku nxënësit ndihen të aftë të flasin me ndershmëri mund të jenë më produktive se t'u përgjigjen pyetjeve të mbyllura.
  • Proçesi i angazhimit dhe i dëgjimit të zërit të nxënësve do të jetë më i frytshëm nëse vazhdon, në vend se një herë. Duhet kohë që të dy studentët dhe stafi të mësojnë aftësitë e nevojshme për biseda produktive; Jepni kohën e duhur proçesit.

Impakti tek studentët e tjerë

  • Qëllimi kryesor i angazhimit të zërit të studentit mund të jetë formimi i vendimeve të marra nga ekipet udhëheqëse dhe mësuesit, por mos harroni: nxënësit ndikojnë njëri-tjetrin. Që studentët të dëgjojnë pikëpamjet dhe idetë e nxënësve të tjerë mund të jenë të dobishëm në vetvete.
  • Përmirësimi i angazhimit në mesin e nxënësve nëpër shkollë duke krijuar një kulturë ku bëhet e zakonshme që studentët të formojnë në mënyrë bashkëpunuese mësimin e tyre. Kjo mund të inkurajojë reflektimin dhe të forcojë komunitetin.

Menaxhimi i riskut

  • Nxjerrja në ndryshime mund të përfshijë rreziqe - veçanërisht nëse ndryshimi përfshin lejimin e kontrollit më të madh të nxënësve mbi mjedisin e mësimit. Duhet të jetë roli i ekipeve udhëheqëse dhe mësimdhënësve për të menaxhuar rreziqet dhe të kanalizojnë produktivisht zërin e nxënësve. Kini besim se marrja e rreziqeve do të sjellë rezultate pozitive.
  • Mësimdhënësit mund të kërkojnë trajnim për të mësuar teknikat se si duhet dëgjuar dhe t'u përgjigjet në mënyrë efektive studentëve. Mendoni me kujdes për atë që nxënësit po thonë dhe si mund të arrihen idetë e tyre.

Të mësosh nga gabimet

  • Të gjithë studentët janë të ndryshëm, dhe të gjitha mjediset e mësimit janë të ndryshme. Në mënyrë të pashmangshme, disa iniciativa dhe teknika për angazhimin e zërit të nxënësve do të jenë më të suksesshme se të tjerët. Mësoni nga përvoja rreth asaj që angazhon nxënësit tuaj.
  • Mund të jetë e dobishme për mësuesit që të bëjnë biseda mes tyre për të shqyrtuar nismat.

Përfaqësimi i studentëve

  • Si e dini se një bord i vogël studentor është përfaqësues i gjithë trupit të studentëve? Ju ndoshta nuk e bëni. Mund të jetë e sigurt për të trajtuar zëra të veçantë të studentëve si një nga burimet e provave që mund të përdoren për të ndërtuar një pamje të zërit të nxënësve.
  • Përveç krijimit të bordeve të studentëve dhe roleve përfaqësuese, mund të jetë e dobishme të përfshihesh një mostër më të madhe të studentëve në forume diskutimi më të hapura dhe gjithëpërfshirëse.