Zëri i studentëve në arsimin profesional

Kontributi në organizimin e arsimit mund të përmirësojë kurrikulën dhe të motivojë studentët. Por si mund ta përkufizojmë zërin e studentëve dhe si mund ta pëfshijnë mësuesit në mënyrë produktive? Cilat janë mënyrat më të mira për t'u mundësuar studentëve të marrin pjesë në formësimin e kurseve të tyre? A kërkojnë mësimdhënës aftësi shtesë për të bashkëpunuar me studentët në këtë proçes?

Në vitin 2004, SoundOut  një organizatë që punon për të përmirësuar përfshirjen e studentëve, filloi të përkufizonte zërin e studentëve si "perspektiva individuale dhe kolektive dhe veprimet e të rinjve brenda kontekstit të të nxënit dhe edukimit".

Që atëherë, rëndësia e përfshirjes së zërit të studentëve në proçeset arsimore është zgjeruar dhe tani përfshin studentë në të gjitha fazat e arsimit. Çdo person që merr pjesë në proçesin e të mësuarit ka një zë që duhet të angazhohet dhe të dëgjojë. Studentët kanë të drejtë të marrin pjesë në zhvillimin dhe hartimin e të nxënit të tyre.

Arsimi është duke u parë si një proçes demokratik ku nxënësi ka të dhëna dhe pronësi mbi udhëtimin e tij edukativ. Në fakt, kjo mund të jetë e rëndësishme për fëmijët e moshës së fëmijëve, si dhe për të rinjtë në kolegje apo universitete.

Ajo që është e qartë është se është gjithnjë e më e rëndësishme të sigurohet se studentët janë të angazhuar në proçesin e mësimdhënies dhe mësimit, por gjithashtu në rolin e tyre brenda institucionit të tyre arsimor. Edukimi përgatit të rinjtë për jetën e më tej. Prandaj është jetike, duke pasur parasysh rëndësinë në rritje të ndërkombëtarizimit dhe ndikimin e ngjarjeve të fundit globale si 'Brexit' dhe ndryshimet e mundshme në politikën qeveritare, për të shqyrtuar nëse një aspekt ndërkombëtar për aktivitetet e zërit të nxënësve është një përfitim i mundshëm.

Zëri i studentëve në Mbretërinë e Bashkuar

Në institucionet profesionale të Mbretërisë së Bashkuar, egziston një fokus i fortë në aktivitetet e zërit të studentëve, por vargu dhe diversiteti i aktiviteteve ndryshon.

Metodat e angazhimit dhe dëgjimit të studentëve përfshijnë:

  • duke ndërtuar angazhime për zërin e studentëve si pjesë e planeve strategjike të një kolegji
  • duke parë studentët si partnerë të fuqizuar
  • duke krijuar mundësi për studentët që të organizojnë dhe të udhëheqin ndryshimet përmes sindikatave të studentëve
  • angazhimi i studentëve gjatë hartimit të mësimit dhe mësimdhënies
  • angazhimi i nxënësve gjatë hartimit të shërbimeve të kolegjit
  • duke krijuar komisione përfaqësuese të studentëve.

Marrja e secilit nga ana e tyre mund të shohim se si këto metoda mund të përfshijnë studentët në organizimin e mësimit dhe mësimdhënies.

Zëri i studentëve si pjesë e strategjisë së kolegjit

Nëse përmendet apo jo referencë për rëndësinë e studentëve, përmendet direkt përmes deklaratave ose vizioneve të misionit të kolegjit ose nëse është inkorporuar në plane strategjike, zëri i studentit rrallë mungon nga politika e kolegjit.

Për shembull, në një seksion të titulluar "The Student Voice", plani strategjik i Kolegjit të Edinburgut angazhohet për "rritjen e përfshirjes së studentëve në zhvillimin e kolegjit".

Në mënyrë të ngjashme, plani strategjik i Ayrshire College përshkruan nevojën për të 'angazhuar zërin e studentëve në të gjitha aspektet e jetës së kolegjit për të përmirësuar vazhdimisht përvojën e të mësuarit të nxënësve'.

Duke përfshirë një angazhim për të angazhuar zërin e studentit në një plan strategjik, kolegjet ndërtojnë përfshirjen e studentëve në kuadrin gjithëpërfshirës për zhvillim, duke siguruar që kjo të jetë një prioritet jo vetëm për mësuesit dhe studentët, por edhe për udhëheqjen.

Studentët si partnerë të fuqizuar

Shpesh mendojmë për mësimin e nxënësve në qendër si një koncept i ri, por ideja ka një histori të gjatë. U krijuan universitete me studentë që kanë kontroll të madh mbi kurrikulën. Në shekullin e dymbëdhjetë, studentët e Universitetit të Bolonjës iu dhanë fuqinë e vetëqeverisjes së plotë, e cila përfshinte kontroll mbi programin mësimor dhe emërimet e stafit.

Shumë kolegje po ndërmarrin hapa pozitivë për t'i fuqizuar studentët në formimin e përvojës së tyre të të mësuarit dhe mjedisit. Nëse përmes angazhimit pasiv ose proaktiv, gjithnjë e më shumë ka një angazhim për të siguruar që të gjithë studentët të kenë mundësinë për të dhënë kontribute kuptimplote.

Bashkimi i studentëve

Sindikatat e studentëve janë të angazhuar në udhëheqjen e shumë aktiviteteve të zërit të nxënësve brenda kolegjeve. Shumë përfaqësues të sindikatave të studentëve në kolegje marrin pjesë në komitetet e kolegjit dhe punojnë ngushtë me menaxhimin e kolegjit për të siguruar se zërat e të gjithë studentëve dëgjohen. Megjithatë, jo të gjitha kolegjet kanë sindikata studentësh po aq aktivë dhe kjo mund të ketë ndikim në efektivitetin e aftësisë së një sindikati për të transmetuar zërin e studentëve.

Përfshirja e studentëve në mësimdhënie

Në Leeds City College, angazhimi i nxënësve në mësimdhënie  zhvillohet nëpërmjet përfaqësimit në mbi 300 kurse që përbëjnë ofrimin e arsimit universitar. Përfaqësuesit e studentëve takohen me drejtuesit e departamentit. Këto takime, të cilat zhvillohen në baza gjysmëpërçuese, shpesh kanë 20-30 përfaqësues të studentëve nga kurset brenda një departamenti të caktuar. Këto takime janë një forum për diskutim, për studentët dhe stafin për reagime dhe për të përshkruar veprimet që dalin. Pikat e veprimit mund të jenë për personelin ose studentët. Diskutimet, reagimet dhe pikat e veprimit futen në një cikël të rishikimit të performancës së departamentit. Nëse studentët janë të gjithë duke folur për të njëjtat probleme, këto forca e nxjerrin në krye të agjendës për ekipin e udhëheqjes së lartë që i adreson ato si një prioritet.

Përfshirja e studentëve tek shërbimet e kolegjit

Në mënyrë të ngjashme me shembullin e angazhimit të nxënësve në mësimdhënie të përshkruar më lart, shumë sindikata të studentëve të kolegjit gjithashtu kontribuojnë në takimet dhe komisionet përgjegjëse për shërbimet e kolegjit, si hoteleri, objektet e TI, mbrojtjen e studentëve. Megjithatë, përveç interesimit për zhvillimin e kurrikulës, këto janë fusha për të cilat studentët mund të jenë mjaft të zellshëm. Megjithëse mësimi dhe mësimi janë prioritetet kryesore në kolegje, shërbimet mbështetëse dhe mjediset që përbëjnë mjedisin mësimor janë gjithashtu të rëndësishme për suksesin dhe mirëqenien e studentëve. Sondazhet e rregullta dhe në shënjestër të kënaqësisë së studentëve janë një mënyrë tjetër që kolegjet të mbledhin reagime mbi ndryshimet drejtpërdrejtë nga studentët.

Përfaqësimi i studentëve në komitete

Ka pasur përfaqësim të studentëve në nivelin e bordit në disa kolegje për shumë vite. Ndërsa kjo traditë vazhdon, është një pjesë e vogël e angazhimit të nxënësve në një sërë komisionesh përgjegjës për fusha të ndryshme të jetës së kolegjit. Si dhe përfaqësimi në nivelin e kurseve dhe për shërbimet e kryqëzimit, studentët japin një kontribut të çmuar në shumë komitete të tjera.

Peterborough Regional College, dhe shumë të tjerë, mbajnë Ekipin Ekzekutiv Ekipi i Lidershipit, i cili zhvillohet gjatë kohës së drekës. Përfaqësuesit e klasave dhe nxënësit mund të regjistrohen për mundësinë për anëtarët e ekipit udhëheqës të kuizit, i cili jo vetëm që siguron një hapësirë ​​për ata që të ngrenë shqetësime, por gjithashtu u lejon anëtarëve të stafit të shprehin çështje që nxënësit mund të ndihmojnë në gjetjen e zgjidhjeve. Në këtë mënyrë, angazhimi mund të jetë një proçes dyanësh.

Mirëqenia e studentëve është një tjetër përfitim i nxitjes së aktiviteteve të zërit të nxënësve në shkolla dhe kolegje. Shumë institucione arsimore e shohin zërin e studentëve si një mekanizëm për zhvillimin personal - duke ndihmuar në ndërtimin e besimit dhe përgatitjen e të rinjve për rolet në shoqëri. Ajo gjithashtu mund të ofrojë një mundësi për të angazhuar dhe për të përfshirë studentët nga grupet e margjinalizuara në organizimin e mësimdhënies dhe mësimit.

Kolegjet janë mbështetur në punën e tyre rreth debateve politike, veçanërisht në prag të zgjedhjeve të përgjithshme dhe referendumit të BE-së, nga organizata të tilla si Organizata e Kolegjeve që ofrojnë udhëzime dhe instrumente për ngritjen dhe drejtimin e debateve të suksesshme. Shumë prej tyre përfshijnë politikanë lokalë, studentë kolegji, shkolla lokale dhe anëtarë lokalë të Parlamentit Rinor.

Përfaqësuesi i Bashkimit Evropian të Studentëve  ka shënuar një nivel më të lartë angazhimi dhe vetëdijeje politike që nga referendumi i BE, të cilat, sugjeruan ata, duhet të shfrytëzohen dhe të mbështeten nga institucionet e tyre arsimore.

Shkollat ​​dhe kolegjet mund të angazhojnë zërin e studentëve për të përmirësuar mjedisin e të mësuarit dhe t'u ofrojë studentëve disa nga aftësitë që ata duhet të hyjnë në vendin e punës.