Raste studimore nga Mbretërinë e Bashkuar: dëgjimi i studentëve

Mund të jetë një sfidë për të menduar në mënyrë krijuese se si të angazhohet zëri i studentëve, sidomos kur marrim parasysh presionet e shumta në kohë dhe burime në institucionet e arsimit profesional. Ne kemi përpiluar tri studime të rasteve të marra nga hulumtimi i kryer nga një grup i universiteteve në Mbretërinë e Bashkuar që demonstrojnë një sërë metodash. Shpresojmë se kjo ndihmon për të frymëzuar ju që të angazhoni zërin tuaj të studentëve brenda arsimit profesional dhe trajnimit profesional (TVET).

'Nuk është një ese tjetër': studentët marrin kontrollin e vlerësimeve

Vlerësimi është në qendër të përvojës së studentëve. Nëse shpesh 'përcakton' përvojën e kurrikulës për studentët, si mund të inkurajohen ata për të marrë një qasje më të thellë në mësimin e tyre? Një mënyrë mund të jetë që nxënësit të vendosin se si vlerësohen. Pasi studentët u ankuan se nuk dëshironin të shkruanin një ese tjetër në një kurs të Fondacionit të Hershëm në Universitetin e Birmingham City, atyre iu kërkua të hartonin vlerësimin e tyre.

Pas shokut fillestar, studentët hynë në një seri bisedash ndërmjet tyre dhe mësuesve që eksplorojnë alternativa të përshtatshme për esetë. Gjatë një sesioni të ideve, një student pyeti nëse të gjithë duhej të vendosnin për të njëjtën vlerësim ose nëse mund të zgjidhnin nga një numër opsionesh. Stafi mësimor vendosi që do të ishte e mundur që studentët e ndryshëm të ndërmarrin lloje të ndryshme të kurseve, për sa kohë që koha dhe energjia e nevojshme për të përfunduar kursin dhe aftësitë dhe njohuritë që secila do të demonstronin ishin të krahasueshme.

Një sërë vlerësimesh u krijuan nga studentët në partneritet me mësuesit. Nxënësit u inkurajuan të mendonin thellësisht se çfarë po mësonte moduli dhe se si ata mund të demonstronin njohuri për këtë temë.

Proçesi i vlerësimit të vlerësimeve i nxiti studentët të mendonin me kujdes për kursin e tyre. Kjo erdhi në realizim kur kryen vlerësime. Studentët arritën një nivel të lartë të cilësisë; një reflektim i interesit dhe angazhimit të tyre.

Kur u pyetën se çfarë ndjehej kur merrnin kontrollin e dizajnit të vlerësimit, një student tha: 'Fantastike, emocionuese. Isha i tronditur në fillim, por kisha shumë ide për të zgjedhur. '

Ndonëse nuk mund të jetë gjithmonë praktike për t'u dhënë kontroll të plotë studentëve në të gjitha fazat e studimit, mund të jetë e dobishme të përfshihen studentët në hartimin e vlerësimeve.

Një bashkëbisedim mbi rezultatin

Përgjigjet e mira janë thelbësore për mësim të mirë. Megjithatë, studentët në Shkollën e Shkencave të Jetës në Universitetin e Edinburgut, Napier, shprehen në mënyrë rastësore pakënaqësinë mbi reagimet që ata morën. Kjo pakënaqësi u pasqyrua edhe nga zhgënjimi midis mësuesve që mendonin se reagimet që ofruan nuk u lexuan dhe nganjëherë nuk u ngritën.

Mësimdhënësit vendosën që ishte e rëndësishme të përfshiheshin studentët në shqyrtimin e procesit të reagimit. Sidoqoftë, ata kishin shqetësime se shkrimi i një ankete për studentët për të plotësuar mund të ketë të meta. Studentët kishin deklaruar në të kaluarën se ata mendonin se sondazhet nuk do të ndryshonin asgjë dhe kishin pak motivim për t'i plotësuar ato. Ka pasur gjithashtu shqetësim se sondazhet ndonjëherë mund të shtrembërojnë zërin e studentëve.

Universiteti donte një metodë që do të ishte e lehtë, e arritshme dhe transparente; Që mund të kapte pikëpamjet e shprehura publikisht.

U vendos që të zhvillohet një proçes me dy faza: së pari, një konferencë në shkollë e ndjekur nga përfaqësuesi i studentëve do të fillojë të përshkruajë çështjet dhe të hulumtojë zgjidhjet e mundshme; Së dyti, të gjithë studentët do të ftohen të marrin pjesë në një "bisedë të madhe në reagime".

Konferenca u zhvillua një ditë, me një seri seminaresh që ofrojnë një hapësirë ​​për studentët dhe stafin për të eksploruar idetë e tyre. Pas kësaj, mbi 300 studentë nga tre vjet dhe subjekte të ndryshme u angazhuan në një bisedë të gjatë javore me njëri-tjetrin dhe me mësuesit. Universiteti shpresonte të krijonte një "zhurmë" mes nxënësve dhe mësuesve të cilët ishin të inkurajuar për të lehtësuar bisedat në klasa.

Bisedat u regjistruan dhe u analizuan nga stafi. Ndërsa shumë pikëpamje ishin specifike për kurse të veçanta, u shfaqën tema të ngjashme të cilat theksuan nevojën për:

  1. ë bëjë lexime të lexueshme
  2. ofrojnë më shumë reagime
  3. më shumë specifika se si të përmirësohet
  4. përdorni shembuj
  5. të dhënë reagime pozitive dhe negative.

Duke u angazhuar me zërin e studentëve në këtë mënyrë, mësuesit ishin në gjendje të bënin një numër ndryshimesh në procedurën e reagimit. Ndër të tjera, studentët u inkurajuan të jepnin reagime për punën e tyre, gjë që do t'i tregonte zonave të mësuesve ku nxënësit kërkonin reagime shtesë. Shkolla ishte gjithashtu në gjendje të sigurohej që të gjitha reagimet ishin të lexueshme.

Biseda në lidhje me reagimet ndërmjet nxënësve dhe mësimdhënësve të kombinuar me demonstratën ndaj nxënësve se ata janë dëgjuar nga universiteti, u kujtoi studentëve se ata mund të kërkojnë ndihmë dhe që mësuesit janë në gjendje të ndihmojnë vetëm nëse dijnë se cilat fusha janë problematike. Biseda e madhe kontribuoi në një ndryshim në kulturën në universitet duke hapur linjat e komunikimit ndërmjet studentëve dhe stafit.

Përdorimi i sondazheve online për të angazhuar zërin e studentëve

Dy kurse të mëdha modulare në Universitetin e Westminsterit që kanë kaluar një shqyrtim pesëvjeçar kërkuan reagime nga studentët. Stafi mësimdhënës vendosi që për të kapur një zë përfaqësues të studentëve, ata duhej të arrinin sa më shumë studentë të jetë e mundur.

Një pyetësor online i studentëve të shkencave sociale dhe IT do të formonte bazën e një rizhvillimi të moduleve. Anketa do të kërkojë pyetje cilësore dhe sasiore dhe do të mbështetet nga një sërë fokus grupesh që përfshijnë vetë-përzgjedhjen e studentëve të interesuar.

U ndjen nga mësuesit se duhet bërë përpjekje e rëndësishme për të hartuar pyetje të anketimit që do të nxisnin përgjigje të detajuara dhe të dobishme. Studentët që kishin përfunduar provimet e tyre të verës u pyetën që të plotësonin anketën në mënyrë anonime. Mësuesit mendonin se sigurimi i anonimitetit - dhe e rëndësishmja, duke i lënë studentët të dinë se të gjitha përgjigjet do të mbeteshin anonim - do të jepnin reflektim të sinqertë dhe nivele më të larta të angazhimit.

Një numër i madh nxënësish iu përgjigjën dhe shumë në zërin e tyre, duke përdorur gjuhën bisedore. Përgjigjet ishin aq të pasura saqë universiteti vendosi që fokus grupet që kishin planifikuar nuk ishin të nevojshme. Edhe pse nuk kishte dallim të dukshëm në përgjigjet e studentëve të IT dhe Shkencave Sociale, ka pasur tema të përsëritura të ngritura nga të anketuarit. Komentet e dobishme janë marrë nga studentët si në përmbajtjen ashtu edhe në aspekte të tjera të shpërndarjes së kurrikulit, të cilat u përdorën në rizhvillimin e kurseve të stafit.

Universiteti mendonte se kryerja e një studimi ishte një mënyrë e dobishme për të angazhuar një pjesë të madhe të studentëve për të ndërtuar një zë përfaqësues të studentëve. Çelësi i suksesit të tyre ishte:

  1. dizajn i përpiktë i pyetjeve
  2. pyetje të hapura përfundimtare duke shkaktuar përgjigje të pasura
  3. sigurimi i anonimitetit që inkurajon përfundimin.

Lexoni hulumtime që përmbajnë informacion rreth të gjitha studimeve të rasteve të botuara dhe më shumë.