Pavarësisht a është një tipar i rëndësishëm apo magji e padukshme, dizajni i UI/UX përbën një pjesë të madhe të suksesit të një produkti ose loje. Ai është ura midis dizajnerëve të lojërave dhe personave që luajnë lojërat.
 
UI/UX mund të jetë një disiplinë tejet e specializuar, por dizajnerët në studiot e vogla shpesh e gjejnë veten duke bartur përgjegjësi të shumëfishta gjatë krijimit të një loje. Në këtë bisedë, Anisa do të eksplorojë praktikat më të mira për krijimin e ndërfaqeve të përdoruesit dhe përvojave të përdoruesit në videolojëra – sidomos kur puna kryhet vetëm ose në një ekip të vogël.  
 
Anisa është dizajnere e lartë e UI në Roll7 dhe themeluese e Limit Break, program mentorimi për gjinitë e nënpërfaqësuara në industrinë e lojërave në MB. Ka punuar në pozita të ndryshme dhe aktualisht punon në një IP krejt të re për gjeneratën e ardhshme të konsolave.  
 
Bashkohuni me Anisën teksa ajo thekson disa nga të fshehtat dhe këshillat kryesore për UI/UX.

BIO

Anisa Sanusi është dizajnere e lartë e UI në Roll7 dhe themeluese e Limit Break, program mentorimi për gjinitë e nënpërfaqësuara në industrinë e lojërave në MB.

Përveçse anëtare e BAFTA Games, ajo është listuar si Forbes 30 nën 30 Evropë dhe si një nga Top 100 personat që bënë kthesë rrënjësore në GamesIndustry.Biz dhe gratë më me ndikim në industrinë e lojërave në MB. Ajo ka punuar në lojërat e nominuara për BAFTA si Planet Coaster dhe Elite Dangerous, si dhe në disa lojëra për celularë si Top Drives dhe Rebel Racing.

Aktualisht punon në një IP krejt të re për gjeneratën e ardhshme të konsolave.