Pavarësisht a është një tipar i rëndësishëm apo magji e padukshme, dizajni i UI/UX përbën një pjesë të madhe të suksesit të një produkti ose loje. Ai është ura midis dizajnerëve të lojërave dhe personave që luajnë lojërat.
UI/UX mund të jetë një disiplinë tejet e specializuar, por dizajnerët në studiot e vogla shpesh e gjejnë veten duke bartur përgjegjësi të shumëfishta gjatë krijimit të një loje. Në këtë bisedë, Anisa do të eksplorojë praktikat më të mira për krijimin e ndërfaqeve të përdoruesit dhe përvojave të përdoruesit në videolojëra – sidomos kur puna kryhet vetëm ose në një ekip të vogël.
Anisa është dizajnere e lartë e UI në Roll7 dhe themeluese e Limit Break, program mentorimi për gjinitë e nënpërfaqësuara në industrinë e lojërave në MB. Ka punuar në pozita të ndryshme dhe aktualisht punon në një IP krejt të re për gjeneratën e ardhshme të konsolave.
Bashkohuni me Anisën teksa ajo thekson disa nga të fshehtat dhe këshillat kryesore për UI/UX.