Mes teknologjisë dhe argëtimit përfshirës janë videolojërat dhe xhirot në parqet e lojërave, pra çfarë kanë të përbashkët këto dy fusha dizajni?

Bashkohuni në PlayUK me datë 16 Dhjetor ndërsa mirëpresim Amanda Johnstone-Batt, ish mbikëqyrëse e CG për ekipin e Xhirove të Framestore. Në rolin e saj Amanda ka punuar si pjesë e ekipit të dizajnit në një sërë përvojash dhe xhirosh argëtimi inovatore në mbarë botën, të shpërblyera me shumë çmime. Puna e saj kombinon përdorimin inovator të teknologjive të reja për të krijuar eksperienca argëtimi gjithëpërfshirëse të botës reale.

Në këtë sesion Amanda do të na tregojë për dizajnin dhe zhvillimin e disa prej projekteve më të fundit në të cilat ajo ka punuar, duke reflektuar në të njëjtën kohë për paralelet në mes videolojërave dhe argëtimit tematik.

Folëse

Amanda Johnstone-Batt Mbikëqyrëse e CGI (ish- Framestore)

Bio - Amanda Johnstone-Batt, Mbikëqyrëse e CGI

Amanda Johnstone-Batt është ish-mbikëqyrësja e CG për ekipin e Xhirove të Framestore, ku ajo aplikoi shkathtësitë e saj të CG dhe VFX në një sërë atraksionesh të parqeve të lojërave dhe medias mjedisore. Para se të punonte në xhirot, arritjet e Amanda-s në VFX ishin mbresëlënëse, ku projektet më të shquara të saj përfshijnë Star Trek: Beyond, Godzilla dhe Thor: The Dark World. Ajo ka qenë pjesë e tri ekipeve të nominuara për Oskar (The Curious Case of Benjamin Button, Avatar, The Golden Compass).